Lil Wayne - I Am Music Tour - 1st Leg USA

Saturday, January 2, 2010

Where's Waldo?

44 comments:

czechgrl said...

Second to last row, second to last pic! so fine

chickenleg said...

is drake supposed to be waldo... everybody lookscrazy in thispiclol my fave is tpainhangin upside down!!

Blackmagic5 said...

I see Drake, he's on the second row and close to the last pic. I also see Lil Chuckee, somebody needs to send his behind back to school.

One the side Nteague1 aka noelle is the biggest idiot on the web.

Ryan Slepin said...

i like how errbody goin crazy and shit in this pic, then drizzy over there lookin depressed and lonely haha he stay lookin "so far gone"..

this was probly at a tpain concert or somethin im guessin.. cus of the midgets hahaah

jOjObby said...

omgoshh this is the coolest picture ive evr seen

:)

Micah said...

Found Drizzy before I even clicked on the photo

Deeziejf89 said...

Thats a fiya ass picture. lol

Drakehead said...

The one that posed normal lol.

s said...

me asking too where is waldo.......?
hiphopblog.com

james said...

I spot Him... nO HINTS Either... i wonder if there's more Young MONEY fam in those pix

Nteague1 said...

OMG OMG..40 made a post??

Nteague1 said...

Blackmagic5..On*??

foxxy said...

so.. where the hell is this rack?

The Heap said...
This comment has been removed by the author.
The Heap said...

You had my dumb ass up here really lookin for fuckin Waldo! Lmao!

CheezyDoDo said...

^^^
wow lmao

, but yeah like Ryan said why drake look so lonely and depressed lol

Ill Will said...

follow my blog

Millz said...

Nicee lol

J.Ryan said...

Hahaha An emo remix of the Thinker eh?

Sean said...

AY that kid at the bottom wit the youtube link is ill bruh. and im odee picky with mah music

WEareSWAGCLIQ said...

http://twiturm.com/ix08o EVERYONE SHOULD KNO DIS SONG RIGHT ABOUT NOW!!!!

MYSPACE.COM/SWAGCLIQJHE

Nteague1 said...

What up lug nut!!

baobao said...

There was this guy who believed very much in true love and decided to take his time to wait for his right girl to appear.
nike shox nz shoes
cheap nike shox nz shoes
nike shoxs
Chaussures puma
wholesale nike shox nz shoes
cheap ugg boots
nike womens shoes
hommes nike chaussures
femmes nike
mens puma shoes
hommes puma chaussures
femmes puma chaussures
Nike Air Max 360 chaussures
Nike Air Max 90 Chaussures
Nike Air Max 95 Chaussures
Nike Air Max Ltd Chaussures
nike shox
Nike Max Tn Chaussures
nike 360 air maxSo he hardened his heart and turned her down cruelly.
nike running shoes
NIKE air shoes The guy went on with his life..... still searching for the one but somehow deep inside him,
nike shox nz shoes online store
nike air max
Then,
Nike Air TN Spider Chaussures
Nike Max Plata Chaussures
Nike R4 Plating Chaussures
Nike Shox Rival Velcro
Nike Shox Deliver Chaussures
Nike Shox Classic Chaussures
Nike NZ Plating Chaussures
wholesale nike shoes
nike shox torch

jweezy225 said...

lol, very interesting concept!

www.trendyblackguy.com

soda said...

See you still don't like looking at the camera, lol! Good luck with the tour.

http://thetypicalkola.blogspot.com

LiLMeXiCo said...

haha ionknow bout no waldo mayne lol but nice pic tho :o)

Dane said...
This comment has been removed by the author.
Dane said...
This comment has been removed by the author.
nymentality04 said...

LOL damn evrybody already told it! Haha but yea I saw Chuckee and Gudda too lol! Cool pic

SneakerKing said...

drizzy drake why you look so heartbroken??? Don't you know its a new year, you should be proud of yourself for making it in the hip/hop world not that many people can do that, congrats man

Nteague1 said...

Boo..we have school in the morning.. :(. Imma eat a good breakfast for you boo :)

Nteague1 said...

So..school starts next week.

CeleBritney said...

COME SUPPORT.. www.OnthaComeUp.com!!

Welcome To FuDJiDJa's Good Life* said...

i have no idea i just see chuckee is the second one blue and redddd =P young mulla chuckeee

BECAUSE OF BLESS DAT COM said...

THE BLOG IS DOPE !!!!

BECAUSE OF BLESS DAT COM said...

THE BLOG IS DOPE !!!!

Nteague1 said...

Drake, who's dog?

pinkVa757 said...

******C4 R6 two left of handsome on the back of her arm******

Nteague1 said...

Drake, are we gonna save..do you want me lol to save up so we can go to Italy like Ye?

**QuietStorm** said...

I HOPE THIS ISNT ONE OF THOSE FOREVER THINGS...ITS FUNNY HOW MONEY CAN CHANGE EVERYTHING...LOVE IT DRIZZY!!

Shawni_Denise said...

This pic is sooo sick! Sorry, gotta xerox that idea. Thanx!

baobao said...

There was this guy who believed very much in true love and decided to take his time to wait for his right girl to appear.
nike shox nz shoes
cheap nike shox nz shoes
nike shoxs
Chaussures puma
wholesale nike shox nz shoes
cheap ugg boots
nike womens shoes
hommes nike chaussures
femmes nike
mens puma shoes
hommes puma chaussures
femmes puma chaussures
Nike Air Max 360 chaussures
Nike Air Max 90 Chaussures
Nike Air Max 95 Chaussures
Nike Air Max Ltd Chaussures
nike shox
Nike Max Tn Chaussures
nike 360 air max
nike running shoes
NIKE air shoes
nike shox nz shoes online store
nike air max
Nike Air TN Spider Chaussures
Nike Max Plata Chaussures
Nike R4 Plating Chaussures
Nike Shox Rival Velcro
Nike Shox Deliver Chaussures
Nike Shox Classic Chaussures
Nike NZ Plating Chaussures
wholesale nike shoes
nike shox torch
sneakers shoes
Nike Tn
discount nike shoes
nike shox r4
tn dollar
cheap nike shoes
nike tennis shoes
cheap nike shox
free shipping shoes
Paypal Credit card Accept
nike shoes
nike discount shoes
cheap puma shoes
nike shox shoes
chaussures nike
nike free shoes
buy shoes online
You may painfully regret, only to realise that it is too late.

Anonymous said...

6th row 2nd to last! so freakin cute

Steve Emanuel said...

These kind of post are always inspiring and I prefer to read quality content so I happy to find many good point here in the post, writing is simply great, thank you for the post penis enlargement penis enlargement pills VigRX Plus