Sunday, October 24, 2010

No Comment


P.S Happy Champagne Bday Drizzy.

150 comments:

Anonymous said...

Pole

Anonymous said...

SICK!!

CheezyDoDo said...

*Plays Joe Budden - No Comment*

them people crraazziiiee

Anonymous said...

lol...i knew yall would have a problem with this.

Atik Khan said...

Ok so the dude comes out with something 8 months into the year... and you've been hot since day one. Your buzz is legitimate and his is based off of the public persona that he is reshaping his life. All of his moves are publicity stunts and I guess it's working but it's a shame cause you're buzz and credibility is due to your music and your personality.

Anonymous said...

These guys are stupid. ever since they forgot to put eminem on the last top ten, theyve been going downhill.

jareli said...

Drake, OVO fam. This list isnt even legit, we all know that Drake desreved the #1 spot, even following Em wouldve been acceptable.

You're #1 our book, thats all that matters :)

Happy Birthday, see you in Texas :)

Anonymous said...

DRAKE > KANYE PERIOD!!!

Anonymous said...

Check out the Drizzy inspired "24 Hour Champagne Diet" tee from L&L Clothing Brand on www.LimosAndLiquor.com

Anonymous said...

1. kanye
2. drake
3. who cares

DrakeJUNKIEE said...

Drizzy #3??!! oh c'mon now. I mean the other rappers are GREAT but DRIZZY has been HITTING SHXT pretty HARD this year. We wanted #1 but damn we can atleast get number 2?! MTV whts qoinq on over there

Anyway its all good. Happy Bday Drizzy

-Yanaj Lettice

Nisha said...

Ughh Oliver, you might have no comment on this, but let me just say that Drake has done way more than Kanye this past year, he should have the #3 or even the #2 spot. He's done more than Jay this year too. Kanye just started coming out with new music, and his GOOD Friday songs have been great, but Drake has been putting out music all this year, his songs and features are all over the radio, he's done a tour with no album out, his debut sold a million copies, and he's currently on a tour that's almost completely sold out. Based off this year, Drake should be before Ye. Buut like I said before, this list has Waka Flocka on as one of the hottest MCs...so I can't take it seriously. *Ye shrug*

Oh, and happy birthday Drake.

DrakeJUNKIEE said...

Drizzy #3??!! oh c'mon now. I mean the other rappers are GREAT but DRIZZY has been HITTING SHXT pretty HARD this year. We wanted #1 but damn we can atleast get number 2?! MTV whts qoinq on over there

Anyway its all good. Happy Bday Drizzy

-Yanaj Lettice

DrakeJUNKIEE said...

Drizzy #3??!! oh c'mon now. I mean the other rappers are GREAT but DRIZZY has been HITTING SHXT pretty HARD this year. We wanted #1 but damn we can atleast get number 2?! MTV whts qoinq on over there

Anyway its all good. Happy Bday Drizzy

-Yanaj Lettice

Anonymous said...

Atleast it was to Kanye cant be to upset about that

Thomas said...

Thats bull.

Happy birthday Drizzy!

DrakeJUNKIEE said...

HAPPY BDAY DRAKE this is for you ----> http://www.youtube.com/watch?v=C6YYDMiPfeI

DrakeJUNKIEE said...

HAPPY BDAY DRAKE this is for you ----> http://www.youtube.com/watch?v=C6YYDMiPfeI

DrakeJUNKIEE said...

HAPPY BDAY DRAKE this is for you ----> http://www.youtube.com/watch?v=C6YYDMiPfeI

Alberto_1 said...

wtf... man they need to step up and realize that as critics they aint doin shit!! i dare them to try and live a day as drake ... dumbasses drake is THE BEST idc what u say nad really?!?! KANYE!?!

DrakeJUNKIEE said...

HAPPY BDAY DRAKE this is for you ----> http://www.youtube.com/watch?v=C6YYDMiPfeI

Luke said...

PROVE THE HATERS WRONG DRAKE


WE ALL KNOW YOU GOT IT IN YOU


SHOW THEM


all the best your #1 whiteboy

DrakeJUNKIEE said...

HAPPY BDAY DRAKE this is for you ----> http://www.youtube.com/watch?v=C6YYDMiPfeI

DrakeJUNKIEE said...

HAPPY BDAY DRAKE this is for you ----> http://www.youtube.com/watch?v=C6YYDMiPfeI

Tess said...

My opinion Drake is #1 and I feel Kayne wouldn't be in the game right now if he didn't have drama and controversy and Drake is puttn out straight talent! NO GIMMICKS!

katie said...

I'd choose Drake over Kanye any dayyyyy...just saying!

katie said...

I'd choose Drake over Kanye any dayyyyy...just saying!

The Drakette said...

Happy Birthday Drizzy!! See you in San Jose!!

Drake over Kanye.. Any Day!

Anonymous said...

BULLSHIT!!!

Happy Birthday DRAKE♥ said...

WOWWW!! they got their numbers mixed up O.O
Drake so DESERVED spot #3
WOW KANYE is so egotistical and self centered and rude
... while DRAKE is an AMAZING preformer, person and actually TALENTED!
..... Drake donates money from his concerts to organizations ... and Kanye tries to degrade other peoples success -.- *cough* taylor swift *cough*

Anonymous said...

In terms of performance...agreed. as far as lyrics and being an actual "MC" Drake killed Kanye the moment he stepped in! Just got to have that WOW! factor when he performs. Enough of the "free weezy" speech, hes out soon im there for him not to hear a rant. so cool it and let me hear the lyrics instead.;)

Beauty said...

o hell nah cocky much? fuck that shit. drake should have won that shit,.BULLSHIT drake been workin his ass off while this asshole, who always wanna steal the spolight been sittin on his ass for some time. fuck that drake should have gotten that spot. UGH SMH

bigjames said...

Shame, Ida liked to see Lupe up there. With Em close behind. Drake, you're good, but you can't touch the Fiasco.

Unforgettable. . . said...

BS! I dont understand where they are coming from Kanya West WAS good but Drake is better.

Chelbaldino said...

Best name for a post ever. MTV is incredibly out of touch.
Love ya Oliver. and Happy Bday Drake!

ovo fan said...

Happy B-day yo... my opinion probably doesnt matter, but i cant put any artist on a list and compare them... thats just wrong its like saying Van Gogh is better than Michelangelo... too many variables ... biggest drizzy fan since day one but you have to respect other artist like yeezy when he does things like this... http://kanyewest.com/ ... watch this video...

Anonymous said...

So when are they going to talk about being an emcee?

Anonymous said...

#4 Drizzy... an album and mixtape #3 kanye... 4 albums out and 1 on the way

analyze.....
nuff said....

Anonymous said...

LMFAO i watched this today and laughed. this is beyonnnndddd ridiculous. em #1? come on now...... i mean def in the top 5 but notttt #1. and drake #3 then moved down to 4 because of KANYE?!?!?!?!?!?!!! kanye is a cocky arrogant little bitch who isnt nearly as hot as drizzy. and i mean that in every aspect of the word. DRAKE >>>>>>>>>>>>>>>> KANYE annnyyyyyyydayyyyyy. happy birthday drizzy we love you <3

Anonymous said...

ohh helll no! drake is and always will be the best...i lovee youu!

Big A said...

Drake definitely deserves the #3 spot this year!!! Happy Birthday Drizzy!!! OVO ATF 4 Life!!

Anonymous said...

Who the fcuk are they!? Who gives a fcuk what they think!!! Set up a poll and see what the fans think. Kanyes a genius and I love him but he's been MIA for sooo damn long, I forgot his name for a sec. Let me tell you ladies are all about Drake!!!! Prove them wrong!!!!

samanthasunshiine said...

wtfffff!? KANYE? NEVERRRRR!. drizzy drake, your killling em' out there. and i went to your concert on october 12th in st.louis and let me say, it was the second best concert i've ever been to. kanye west, can't sing. can't dance. can't act. and oh HE CAN'T EVEN RAP. its all weak-ass shit that is dumb as hell. your music relates to people, and gives us something to get hype to. so fuck the haters, and keep doing yo thing! cause baby you da best! :) p.s. happpy birthday! much love<3

Anonymous said...

The fact that waka flaka is on the list discredits this entire thing.

Anonymous said...

Huge Drake fan from day one. they are two of the greatest ever lyrically, but I think Kanye's better than Drake because he's more versatile. People across the world know about Kanye more than they know about Drake. Drake is unfortunately less known internationally. You got to show respect to Kanye, last year he dug his own grave, and he's up there again.

xtacy2012 said...

ok, i have a maaaajor problem with that list. why the hell is wack f*ckin lame up there? and Weezy at 8??? no lie, Kanye can hit on some tracks but i can go on and on off Drizzy. the thank me later album, the countless mixtapes. drake delivers and works hard at what he does, Kanye is just a over paid clown. But it's all good, cuz we all know Drake stands for do right and kill everything

Drizzybaby said...

Drake is hot right now and will be for a long time. hes always keeping it interesting and yeah , I agree kanye showed up out of no where over the past two months and yeah hes good, but drake keeps it amazing all year round. allllll yeaaaarrrrrrrrr

Anonymous said...

drake should have been at least top 3 shit makes no sense

drake should use this as motivation

crazy ass cast

THAT LIGHTSKIN BITCH HATES DRAKE ANYWAYS PEEP LAST YEAR LIST SHE STR8 HATING ON HIM

Anonymous said...

man y'all stupis drake don't deserve #3 he ain't show as much mentality

Anonymous said...

I think the whole list needs to be redone anyway cause to me MCs are based on longevity and making songs at any point in time and its still hot not the here and now.I'm a Drake fan but he is still really fresh in the game and young eye candy for girls. SO sorry I know some of yall are going to hate me for that but its true he still needs to show that through time he is still srtiving to be the greatest rapper alive. Its just like that DIVA SHOW katey perry and rhianna are on it, give me a break

Anonymous said...

Happy Birthday Drake!!!

raj said...

Drake has definetly blown this year up! however its greatest MCs of all time, when drake has put in the amount of work that Kanye has and produced hits YEAR after Year then he can move up. For his first year being #4 aint bad.

April said...

im a bigger fan of drake by far BUT i think kanye has one thing over him and that is his artistic visions. he pulls out stops that people dont expect. Although I do believe as an artist it is your responsibility to build your credibility from your music and from your character. Kanye is lacking because half of his buzz thrives on this egotistic persona. drake has impeccable charisma and loads of charm. i think drake should take this feedback and do a collab with kanye. since the two are so close in comparison they could take the feedback and blow people away. then i would like to hear more of drake and cudi together. love you since your mixtapes drake, you never fail to impress. <3

FraNcis James said...

I would hate to be at that table discussing this topic with all these fools. There should be a world wide vote as to who the best rapper is.

FraNcis James said...

really tho who really cares about the opinion of a few people (that most never heard of) discussing who they think is the best of all time?

Anonymous said...

Some of you are confusing the list title. This list was Hottest MCs of 2010. Not greatest of all time. Therefore, you can understand some who say how did Ye beat Drake when Ye just started his 2010 year half way through it. Now if you believe what he's doing now is better than what Drake has consistently done since 09 or even 08, fine that's your opinion.
But if you are positioning who was hot in a 12 month span and Ye was active in only 4 in those 12, him at #3 makes no sense.

Arlene said...

Happy D Day Drizzy!!!! Can't wait to see you in LA!! Mwahhh!! U know wht it is!!! ;)

No comment because we all know what's good! We got nothing but love for yah.

Bee Michelle said...

i have a problem with all of these "lists". They're really irrelevant to me. No one will agree & of course everyone has their personal favorite rapper so... Why bother with a list? You don't get any money from being #1.

Anonymous said...

Kanye's talented and all....BUT Drizzy did WORK this year!! He deserves that #3 spot! MTV's just scared Kanye will do some crazy shit at an award show again.

Arlene said...

HAPPY D DAY, DRIZZY!!! HOPE U REALLY R CLOSER TO YOUR DREAMS ;). CAN'T WAIT TO SEE U IN SHUT IT DWN IN LA!!

NO COMMENT CUZ WE ALL KNOW WHTS GOOD!! WE GOT U!

LOVE,
-AR

Monica B. said...

Great post! I would have to agree with the round table on this one. Don't get me wrong, I love Drake's music, but he still has growing to do as an artist, and I doubt he'd disagree with me. Kanye is reaching a plateau in his career after years of honing his unique sound an style, so let him have it (#3 spot). Drake's shining moment isnt here yet, but when it is, we will definately be dazzled. The best is yet to come, Im sure of it.

Natalie said...

Happy Birthday Aubrey! (:

Anonymous said...

fuck this show wayne as 7 and drake 4??? these guys dont know shit about hip-hop. kanye west is an entertainer yeah but hes got wack beats and meaningless lyrics. kanyes never had a rave about him drakes the hottest in the game PERIOD.

Nicole said...

Happy Birthday :)

Charlotte said...

hahaha.
thats actually hilarious.
what has kanye come out with this year? i mean, good artist. but drake is killing it around here so, they need a reality check. that's all.
not even just saying it cause i'm a fan or whatever...
lyrically, charismatically, and emotionally he's the one who brings it.
done

sara malaysia said...

Drake! chin up!! Dont think too much about one video. Just remember to keep on doing what you're doing. Dont compare yourself to others cause you have your own style and way but its okay to look at them once in a while to fight for it. have a great birthday :)

cheers
Sara. M

Precious said...

Happy birthday boo...I will be in San Jose December 16 tear it up for me baby

Anonymous said...

nahh no wayy number 4 gotta give him top spot no ones as hott...even no one can touch his lyricsss

betsydelahoya said...

BS, kanye west can suckk ETT!

Anonymous said...

wak fucka or whatever?? cmon that discredits this whole list.....dizzys bad a but kanyes killing it son!

Selome Tekle said...

At the end of the day it really doesn't matter what they think. As long as the fans continue to enjoy his music and Drake stays true to himself. It's not fair or necessary to compare Kanye who's been around longer and isn't exactly even doing the same type of music Drake is going for
SMH at the guy who said Drake doesn't have charisma

dark_eyed_beauty_queen said...

The fact that they consider Flame to be in the top ten says too clearly that the whole list is bogus. Granted, Kanye and Drake are both hot, and them going head to head, hell, they could have done a whole show on that. And Kanye edges Drake out for overall package simply because his performaces aren't quite there yet. But really? The way they even do this list is garbage.

Isabel said...

You should be #1 you worked so hard and as artist the most genuine of them all.

g said...

lol:)

g said...

i lovveu behby

Kakeman said...

Fuck what haters say.

tammyyybabyyy said...

wow they are fucking up drake is most def higher than 3 or 4 wtf

Dino said...

This is bullshit. Kanye is higher than Drake? Based on what? I'm not saying Drizzy should be number 1, but realistically he is number 2.

But hey, who cares about MTV and their list. 10 people who are choosing that are so ignorant so I wouldn't even worry.

You are much higher on people's list, that's all that matters. At the end of the day, music is not about picking who's the best. Entertaining and helping people get better in their lives is far more important.

One.

georgiee said...

well thats just a big pile of poo! kanye shouldn't of been 3rd! his music isnt as good as drakes, he's so big headed which makes his music worse! you can tell this is all rubbish after they put wayne 7th! should of gone drake#1 lilwayne#2 then nicki minaj #3 followed by the rest of young money. anyway, i hope drake had a lush birthday yesterday! <3

lani said...

whack....kanye needz to bee 2nd at least drake 3rd wayne 1st ..n shit wherez kudi at.

Anonymous said...

You cant compare kanye west to drake that is like comparing soulja boy to jay-z .Kanye in the lyrics will forever exceed drake im sorry back drake shouldnt even be in the top 5 his not ready yet

yungin1024(: said...

Drake damn well deserves #1.
Much Love, Drake <3

yungin1024(: said...

Drake damn well deserves #1.
Much Love Drake <33

Mimz said...

See you tonight in BOSTON, Luv you can't wait to see you!!!

Anonymous said...

http://twitter.com/ModelBubbles http://modelbubbles.blogspot.com/

Anonymous said...

http://twitter.com/ModelBubbles http://modelbubbles.blogspot.com/

Tiffany Solomon said...

Ok Im Gona Say This Cause I Have To Mr West Is Ok I Personally Only Lik A Few Songs He Has Done Because He Seems To Sing About Things He Knows Will Cause Controversy He Is So Arrogant In His Career That He Things He Can Pick A Topic Out A Hat And Make It A Hit Because It Is By Him..Now The Toast For The Doochebags Was Funny But So Arrogant..Where As On The Flipside Drake I Have Been To Two Concerts One N May N NC And One N Sept N Tampa.Drake Is A Whole Nother Level He Sings From His Heart About Real Shit That Ppl Can Relate To No Matter What You R Goin Thru There Is A Song He Has That Says Exactly How U Feel.The Way He Puts Himself Into His Music Makes U Actually Feel As Tho U Kno Him Just Thru His Words Even If U Gettin Crunked Up He Is One Of THE MOST GRATEFUL AND HUMBLE ARTIST I Hav Come Across In A Very Long Time He Knows WHo Has Helped Him B Where He Is And Is Constantly Aknowledging Them.He Unlik Mose Other Artists Does Not Put His Copetition Down He Instead Just Keeps Tryin Harder To Come Back With Something Better.He Doesnt Blame Things He Needs Improvement On Others But Instead Finds Ways To Make Them Better.ex Singing Lessons. He Is 24 (happy birthday) And Comin Off Better And Harder Than Some Of The Ppl That Have Been Doing This For Years. He Must Be Doin Plenty Right Thats What It Means When U Begin Aquiring Haters.As For His Appearence Hes Sexy As Fuck!As For His Performance As I Said I Have Seen Him Twice And You Can See That He Has Fun On Stage He Interacts With The Crowd He Pulls Women Up There To Let Them Now Its Not All About Him...So Fuck Whomever Doesnt Like This Or Him <3 Tiffany Solomon Fuck Anonymous Im All About Drake YMCM Keep Doin U

Moving Companies said...

Moving Companies
Truck Rental
Orlando Movers
Self Moving
One Way Truck Rental
One Way Van Rental
Major Moving Companies
Auto Shipping Companies
New York Moving Companies
Moving Estimates
Free Link Exchange

Grant said...

you feel me, i feel you

JooN said...

im sorry but WTF is kanye doin? took his teeth out for diamonds? r u serious? i love his work but all this stupid shit he's been doin (for someone that started rappin wit God in his rhymes) is really makin me doubt this dood. he cant even talk str8. and NO WAY kanye is better than drake. HAPPY belated BIRTHDAY DRIZZ

Anonymous said...

Drizzy Drizzy Drizzy .. congrats on the number 3 ranking, most definately. Don't agree with you being above Kanye, but yu up there for sure man, for surre

Anonymous said...

Drizzy Drizzy Drizzy .. congrats on the number 3 ranking, most definately. Don't agree with you being above Kanye, but yu up there for sure man, for surre

Milo Jones said...

with all due respect these ppl voting aren't even artists... Kanye is pretty versatile NOW, Drake is EFFECTIVELY Versatile PERIOD. I love Kanye but when he dropped College Dropout he wasnt as versatile or BIG as Drake is NOW...
Am I lying?

Chantii said...

All I have to say is:
1) I hope you had a great birthday, Drake.
2) The fact that Wacka Flocka Flame is on this list automatically makes it bullshit.
3) The guy who said that even Kanye said that he's scared of Drake and said that Kanye was missing up until two months ago = T.R.U.T.H.

*leaves comment section*

ThaKidd Tdots Finest said...

nevermind the ladies, nevermind alll the shit they were talking about....how about what the list is....as far as being an emcee goes, nobody in the game at the moment is touching drake. His bars are consistent, hes got his own style, which the WHOLE game has adopted, and his songs are millions of levels hotter than kanyes songs. i never liked kanye west, but i do say hes stepping it up. THAT BY NO MEANS, MEANS THAT HE IS A GREATER EMCEE THAN DRAKE. PERIOD>

Don6 said...

What matters is the content. Not how many girls dig you, or how many albums you sell. It's all. about. the content.

Happy Bday from Santiago de Chile, Drizzy.

Anonymous said...

IF U CAN LISTEN TOO MY SONG LUST FOR LIFE ITZ ON MY PROFIEL ON FACEBOOK HICKMANDEVONTE22@YAHOO.COM

Anonymous said...

I'm a HUGE Drake fan and been following him from day 1 when he was on flow talkin bout hes startin to rap and I have to say it was fair, in the end you have to look at all the things Drake brings to the table and what Kanye brings to the table. Kanye is more about a world movement and Drake isn't there yet. They looked at the entire picture instead of whats done in the past 3 years and they're totally right Kanye has to be higher than Drake.

Anonymous said...

half u ppl didnt kno who drake was until 3 years ago, drake is a sick artist but tell me this does drake envision the entire song and video himself or does he get help from others. Kanye is more of an artist, he pictures everything that he wants to make and if it doesnt look like it does in his head then he doesnt put it out. Kanye deserves #3 and drake deserves #4 for now, give drake like a year or 2 and he should b #1 if he doesnt mess up and bcome like soulja boy

Anonymous said...

Drake is number 1 he is a whole movement by himself he don't need no one to cosign him we know he is great he will be crown king i belive in drake talents history in the making

TheFamous310 said...

I like how there was that Illuminati shit at the end.

Bryan said...

you killed it at monsterjamm last night in boston. that panel was wack cuz ur performance last night was crazy.

Anonymous said...

TAKE BACK FALL FOR YOUR TYPE!

Anonymous said...

I was also appalled at Drake's position on the list. But the most annoying part to me was how high they put Jay, given that he didn't even put out an album and the only success he's had in 2010 was singles from last year and verses on Ye's and Drake's songs. If you just look at his body of work from the year 2010, it's obvious that he isn't putting in the work that any of these other artists are. And for that reason I think it's a serious disservice to the younger mcs below him to just say "Oh yeah, Jay-Z just stayed great from last year." I think a contest between Em, Ye, and Drake for the #1 spot is completely understandable, since two of them have put out commercially successful albums with numerous singles, and the other has been snowballing an unbelievable amount of hype for the past few months surrounding his forthcoming record.

But for Jay to even come close to the top of the 2010 list is just wrong. :/

nassim haramein said...

Drake definitely deserves the #3 spot this year!!!

rebeccaaa.. said...

noooooooooo

Drizzy Drake Brasil said...

U deservs it!... crazy is growing up so fast in music. when Weezy gets out, they are gonna blow the streetz!
#FreeWeezy

Anonymous said...

THAT IS SUCH CRAP. DRAKE IS A GODDDD COMPARED TO KANYE.

jeff said...

Drake U DA FUKING BEST U DA FUKING BEST U DA FUKING BEST U DA FUKING BEST BEST FROM ALL DA RAPERZ SRRY 4 DA LATE BIRTHDAY 24 YRS OLD ALL DAY DRIZZY NOTHING LIKE U

Anonymous said...

i wanna know something....can we put drake, kanye and beef in the same sentence ??!??!?!??!??

Anonymous said...

this list is bull shit where the fuck is fab at????

froslo said...

Promote your free hosted blog using Froslo. Froslo - Free Dofollow RSS Directory.

Nteague1 said...

drake, GET IN YOUR CARSEAT!! shit u experience when you high..

Nteague1 said...

wanna see the cool rocawear jeans mi madre got me?!!

noelle said...

http://i56.tinypic.com/vs1gsl.jpg

noelle said...

remember this zip up, and and do u like my snowflake earrings, o and can u tell me why i am breaking out this week?? http://s711.photobucket.com/albums/ww116/ATeague123/?start=260

Sean Yates said...

If you think you're better than ye you're gassing yourself.

Check his rap sheet, he got three classics.

SKETCH WEAR said...

Wow! This blog is cool! Hey, when you have the chance, check my blog out and tell me what you think! Its a company i am starting and i want an opinion. If you like what you see, please follow me!

SKETCH WEAR said...

Wow! This blog is cool! Hey, when you have the chance, check my blog out and tell me what you think! Its a company i am starting and i want an opinion. If you like what you see, please follow me!

Anonymous said...

drake you are amazing don't let them get you down but what they are saying[: i know that kanye west has been in the game longer, but he dosen't have what you have which is the truth in your music[:

brit said...

well 3 is my lucky number, but drake should be #1

Anonymous said...

i kno im late but shit Happy Bday "better late than never" I think he should got 3 but kanye good to but i think drizzy should got it

BrwnBarbie said...

man you gotta put drake at number 2 right now, b/c he's hotter than kanye right now, yea kanye been out longer but he's music is not on the radio every sec like Drakes, I graduated in may 2009, went to Florida and they were still playing his stuff mad crazy and he keeps putting out hits so like ol girl said, you never really get a break from hearing his music! ( but hey that's what we want!)...LUV YOU DRAKE!

Anonymous said...

check out new Choreography to "Miss Me"
http://www.youtube.com/watch?v=lAC8axXqWsw

Anonymous said...

thats their opinion! they aint nobody
cuz i know yuu better than all the MC'S out there!

joe said...

Im not going to be biased because im on your blog,
Initially i thought kanye shouldabeen ahead of you then i watched the rest.. thought about it, Jay-z and em didnt deserve it the panelist were just suckin their dick.
You owned 2010 pretty much so you shoulda been 1

...any shots taken at kanye?

samanda said...

DRAKE ALL DAY!!!!

Anonymous said...

Women luving a rapper has nothing to do with Hip Hop. LMFAO they r so retarded I think kanye should switch with drake

Anonymous said...

Women luvin a rapper has nothing to do with Hip Hop they r so stupid. SERIOUSLY

courtney said...

Just saw drake in concert... it was siiick amazing, dont know who that girls frineds were he has it all... #1

Anonymous said...

Just saw Drake in concert it was siiick amazing... dont know who that girls friends were, maybe she should actually go to a concert, before talking...

AdriAnnN.Smith@facebook.com said...

NO COMMENT SAYS IT ALL KIDDOS!!!!

g said...

lol

Anonymous said...

They're both good, and these are just opinions of certain individuals. Some people will like Kanye, some Drake, some both, and some neither. But Drizzy, 40, Oliver,keep doin your thing, cause it's truly amazing, and I don't know where I'd be without your music. Every word, every beat, e v e r y t h i n g! It just comes together so well. Peace, Love, and Hip-Hop ~ E.

Anonymous said...

You're all idiots if you think one good year can surpass six. Have you heard the leaks Kanye let out in the past months? They crush most of Drake's album.

You are ALL IDIOTS...and this is coming from a Drake fan, huge one.

Anonymous said...

those guys are the biggest idiots!!!!! kanyes songs havent even broken into the top 20 in the billboard. drake owned it the WHOLE YEAR.

SUCH BIAS!!!! DRAKE ALL THE WAY

ikeem said...

NUMBERS DNT LIE....DRAKE WAS DEFF SUPPOSE TO HAVE DAT #3 SPOT...

msninadrizzy said...

kanye's new found "uniqueness" isnt genuine. when he came out he was just another rapper. but drake has always been different. drake is refreshing & he made me fall in love with hip hop again. in my book drake deserved it over ye.

Anonymous said...

I dunno why these idiots comparing Kanye and Drake, Drake is wayyyy better, these niggas talkin lost their damn mind i don't give a fuck what ya'll say or think. DRAKE KILLS IT ON EVERYTHING!!!!!! same with wayne case fuckin closed bitches. Kanye will never be #1 on this list they can keep doing this damn show, Kanye will always come in at 4 or 5 or 6 so the dumbasses below can FORGET ABOUT IT :) i'm not saying Kanye ain't talented but i'm saying he ain't go shit on Drake 4real open your ears people.

Anonymous said...

Well personally Drake is by far my favorite rapper .. he beats Kayne ,period ! and tome they mad a very Big mistake by moving drake down and Kayne up one .. seriously Drake is way better and always will be= )

love yaa Drake <3
wish you good luck with your career . #you can only get better = )
-Haven .

Anonymous said...

this interview is sooo tainted! I juat saw drIZZY in denver and it was THE BEST concert i've ever been to!

Fellow Entrepreneur said...

Never stop trying to be the best and you'll never stop being the best you can be. Inspiring to see people who have it all keep working as hard as they do... guess that's what happens when you love what you do

Raphael said...

Drake is doing something lyrically that is absolutely impossible for Kanye to do. Shout out to Kanye for being a well rounded hard worker, but Drake has more than that. Kanye can't touch him in any vocal part of the game. Drake hands down

yung06chick said...

O.k yes i have to give it up for kanye, but i'm sorry if we are talking about artists that are the best in our time, well...............Drake you got robbed!!!! I don't feel that he should have moved up past you although, just as some constructive criticism i have heard that your shows could be better.I know that as an artist you strive to be better. So i would say thats an area to work on being better in. But even still you should not be behind Kanye. Just my humble opinion........ any ways keep your head up!!! Keep striving to be better!!!

*Much love sent your way*

Kayla Cakesz said...

Obviously Kanye West will have a little more to give, he's been in the game longer than what Drake has man.

Gwladys said...

N°4.. That's a bad joke!! u're THE number 1!!!
Love from France.

Anonymous said...

beauty about Drake is that he says the things you always think but never say. he puts into words the emotions and thoughts you didn't realize were relevant until they struck a cord with you. theres this honesty, and maturity in the way that he presents himself, but theres a mystery there. he tells you so much, but at the same time you still know so little.

Anonymous said...

fuk tht drake qot it all !
dnt shoot my niqqa dwn
atf

Anonymous said...

The thing I understand DRAKE is that he is real no gimmicks. What a most enjoy about this individual is that he is a real person, a real human being. Not an actor or a RAPPER, he is authentically confident n believes in who he is in his own skin and isn't afraid to express it. Infact it's how he expresses his thoughts and feeling in his music is what's got me soo excited to see him live.

Auto Window Repair said...

Awesomeness here! :)

OneWay Van Rental