Friday, May 25, 2012

41 comments:

Anonymous said...

FOIST!

Byrd said...

I love the pics...OVO
I love how you guys are just one big happy family!!!! lol Keep doin ya thing, stay safe and Have fun!



-Aubrey's Rose/mistunderstood
P.S. I love you you guys muah xo ;)

RellyRellz said...

I wonder who caught the fish

Hot Chocolate said...

nice wish I was there Gotta stay up till 3:00am anyway studing

Anonymous said...

Them niggas ain't dying for you..

Sophia said...

I can't believe y'all are fly fishing. That's cool!

Anonymous said...

ummm is that a trout?

Anonymous said...

I swear drake is my man haha

Anonymous said...

so why are the ovo jacket dudes face blurred out

RellyRellz said...

Don't think they wanted to be in the picture lol

Fireworks said...

Nice Catch!!!

Adren066 said...

Hit up Youngtexxsimplyfamous.blogspot.com
Fresh new upcoming rapper! His flow & raps are legit. Comment if you like what you see!

EyE-G said...

Im not a hater or anything trust me ive been following drake ever since he started out but it seems like the bloggers arnt hungry anymore which makes sense given the success rate yall have had but can we have more music and less pictures. Back when octobersveryown started thats what had me hooked and inspired now i log in i see the same shit or just random pictures otherwise keep up the good work

OCCUPYOVO said...

OCCUPY: OVO


AUGUST 5th, 2012
MOLSON AMPHITHEATRE

Olivia Teytelbaum said...

Pretty fish!

Also, whoever's the webmaster should know that there shouldn't be an apostrophe in "presents" in the banner at the top of the main page.

Lovin' my crew and lovin' my grammar.

Alex said...

Loving these pictures!

A.

www.wikdheartcity.wordpress.com

RellyRellz said...

@EYE-G ,

You do kinda have a point. OVO.net isn't really exciting if they don't drop exclusives, but i guess thats what it has become now.

The_Realiest_Lady said...

Destiny's Child- T-Shirt <3

The_Realiest_Lady said...

I want a hug..

Anonymous said...

Yellow

Anonymous said...

Father and Mother

eureka said...

drake go back on ustream
you've been gone for too long
its been about 2 years
the fans miss you , i miss you
just take 25 minutes out of your busy schedule
i know your still touring
but i feel like you've been m.i.a
PWEASEEEEE :)

whenever you can today/tomorrow/a week from now/a month from now ~

Anonymous said...

its the father I lack which is y them hood niggas never took me swimming...1rose

Anonymous said...

or fishing that is!!!

Anonymous said...

n who the hell thought it was a good idea to come to pittsburgh and not have a afterparty tho..I was gonna show up and buy everybody a drink..even oliver...drakes woulda been the most expensive tho....a bitch gotta budget them 9-5checks
lol
:)

Anonymous said...

purple roses...shes working the nite shift x n a 1/2
be safe guysnad tell drake always wear a condom
muah
:)

Anonymous said...

Want to get big in the gym just like Drizzy?

Want to look good too?

Check out:

http://www.xtrememuscle.co.uk/

Cecilia said...

Drake is going to be in Detroit!! No tickets but I'll be at the show in spirit! HYFR!

Anonymous said...

I dunno bout the gym but I sho do know in the bedroom @ http://www.xtrememuscle.co.uk/

{OVO} | X'O said...

**********************************************************************
It’s been over a year since Drake publicly cosigned Abel Tesfaye, aka The Weeknd, and while their association has been front and center ever since, the two Toronto artists have yet to work out an official deal.

In an interview with MTV News correspondent Sway Calloway, though, Drake revealed that an official partnership is still very much in the works.

“As far as on paper, it’s all being worked out, but that’s not really what counts anyway,” Drizzy explained. “What counts to me is the fact that the affiliation is so known, and that’s all I really care about.

“I want to continue being involved in his career and vice versa and keep making music together, because you take songs like ‘Crew Love’ and ‘The Zone’ and that’s what people wait all night to hear,” he added.

Just a week earlier, during a stop in Concord, California as part of Club Paradise Tour, Drake treated his audience to just that, bringing out the 21-year-old Tesfaye to perform their aforementioned collaborative efforts.

“We’re a family,” Drake said of the OVOXO relationship. “It’s definitely a Toronto thing.”

Drake’s Club Paradise Tour is scheduled to run through June 20th, while The Weeknd is set to begin the international leg of his own tour, which will include stops in France, Belgium and London. He will also be performing in Porto, Portugal as part of the 2012 Primavera Sound Festival.

The Weeknd recently posted pictures of him chilling alongside Diddy and Cassie in Miami on his blog.
**********************************************************************

carli velez said...

Come fish my lake b*tches!! oh yeah that's right, ya'll aint touring in Minnesota! too bad, me & my friends from TO agree, Toronto and Minneapolis have much in common and are similar! I am ashamed to admit it, but (i'm too old for him and too short 5'3") I have a crush on Aubrey!

Anonymous said...

wtf is up with these random pics? badmon nuh friend fish.. yuh dunn kno bredrin.

Anonymous said...

WACK!!!! LMFAOO!!!

Weeknd is gonna sign to Drake,

Who is signed to Lil' Wayne,

Who is signed to Birdman,

Who is signed to Mack Maine, Slim, Etc.

LOLLL!!!

#STANS!!!

CREWLOVEMYASS!!!!!!!LMFAOOOOOO

Anonymous said...

First Picture @MattFischMusic #Proven

GlennBell said...

Drake + The Weeknd = http://soundcloud.com/love_at_first_sound/home (And this song was recorded three years ago)

sports funia said...

I'd like to thank you for the efforts you have put in writing this site. I really hope to see the same high-grade blog posts by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my own, personal website now ;)

Najee said...

uhmmm i want music lol

sophia said...

Thank you for always keeping us up to date with what the OVO fam are up to. i know you guys don't post as much as you use to but know we all still here supporting your movement x

Marco said...

bibicu a cumparat o gasca http://especialistasgoterastejadosmadrid.blogspot.com.es/

fata trece podul

Anonymous said...

Drake I freakkin love your music. Everytime I'm upset your songs have a meaning to me and it inspires me to get happier because you only live once. I'm not trying to sound like a crazed fan but your music will always hold a place in my heart. And this is coming from a young teenaged girl...

Danielle said...

no ways!!!! I was at yellowstone like a few weeks ago & I wanted to go fishing! -_- haha nah I wanna try fishing in alaska ^__^