Thursday, July 7, 2011

ASAP ROCKY

369 comments:

1 – 200 of 369   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Drake...please...single :'(

GoldenHoney said...

This some shit to listen to while high... this white girl is WERQ in the video. Everything Barney.

fil said...

where is this single you promised! can there be atleast an update?

@inhaDrake said...

porra! eles são Noiados d+....

C A L M said...

Oliver, hear me out, please tell Drake this single is due. He needs to drop it. #ovoxo

Oliver said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Fireworks said...

Please an update on single....

Anonymous said...

Somebody is hacking the guys' profiles? Because you are making all of these posts that link to their blogger profiles...

~YoungROI XOXO said...

Check It Out & COMMENT/FOLLOW

http://roixo.blogspot.com/

http://roixo.blogspot.com/

http://roixo.blogspot.com/

http://roixo.blogspot.com/

~YoungROI XOXO said...

http://roixo.blogspot.com/

http://roixo.blogspot.com/

http://roixo.blogspot.com/

http://roixo.blogspot.com/

Anonymous said...

Single.Now.Bye.
its barbie bitch.

Anonymous said...

Niggas is saying drake and Wayne should post they shit back for atleast two years after watch the throne drop


"watch the throne drop........niggas kill themselves"

Anonymous said...

Oh Shit A Harlem Nigga On This Drake Got His Eaar To The Streets Forreal..

RED WING BOOT GANGGG said...

People CALM THE FUCK DOWN. we all know Drake is probly doing this on purpose!
He'll fucking bring it home even if he's gotta do it on his own

HE'S A MUTHAFUCKING KILLLAAAAAAAA

Anonymous said...

@ Oliver...hahaha....She was finaly blocked?

Thank goodness.....

Patiently waiting....

Anonymous said...

Have a feeling it's happening.....

Take Care....

Vlad Nasta said...

waiting on the single, bring it home... tryna write the songs that my city sings.

K.P. said...

@ Oliver you're quite a cheeky monkey! No single : ( Oh well. ... Anticipations a killer.

Anonymous_Loverr said...

Omg what happened 2 his eye? It looks like a bruise :-/

fil said...

drake said 1 1/2 to 2 weeks until the single 16 or 17 days ago.... its 11:37 am and no single. its my birthday, please release it!!

lady j said...

Drake walked into our lives lol well through his music everyday is a drake 4 me and it seems like days go by slower now october seems further *sigh* now da waiting 4 the single is killing meeeeeeee ... I'm only 18 ok 17 will be 18 in october I don't wanna die yet!!!

LOVE DRIZZY LIKE NOTHING ON EARTH

Anonymous_Loverr said...
This comment has been removed by the author.
RellyRellz said...

I don't quite understand what's going on with these hacked profiles, but that shit is lame.

It's annoying, someone should fix that. If its really oliver and 40 though, that shit is corny.

Im patiently waiting for the single, not too worried about when it drops.

Anonymous said...

patiently waiting too...Whenever it drops!

Oliver said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Fireworks said...

Don't know about all that....Seems that Drake respects his fans opinions....Plus not all the fans were dissing....

Drizzy whenever you decide to drop your single will be alright with us.

luv u...Drake...

Oliiiiiiiiiivvvaaa said...

Well those people that were able to hack profiles should hack into Drakes computer system and release every song he has done that we havent heard yet :)

Karla said...

GUYS DRAKE JUST LEAKED HIS SINGLE ON
ALLTHINGS-FRESH.NET!!!!!!!!

"CHAOS AND THE WAR" ft. THE WEEKND!!!!!!

SilverLightH said...

No Single = ):

sunshine2586 said...

MY DRIZZY LESSSSGOOOOO

Anonymous said...

@Oliver
Are you joking? Can someone just post the OFFICIAL DATE of the single dropping? Please!

LilTunechi said...

Mr Carter and Mr West just unveiled a piece of history


AUGUST 22.11

Successful said...

Part of me wish that I could meet with all you haters in person,
That got a lot of feelings for me they just ain't certain,
How to express themselves when I walk into the club and take stairs Like the f***** elevators ain't working,
Yea,
'Cause they know the promoter pays you,
You would't have come if somebody hadn't of made you,
You just looking forward to seeing women that played you,
And s****** on them then getting engaged too,
I swear its like,
Uh,
More confidence and less fear,
We can discuss it further when ya'll manage to get here,
Diddy here,
O here,
Skinny here,
And Rexxx here,
And we just having one of them conversations about next year,
I'mma kill it I promise thats how I know your mad,
i've always treated my city like some shoulder pads,
The big homie use a flash if you must and I swear I ain't asking for much
All I want is

Successful said...

the single

Drizzy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Aubrey's rose said...

@ Oliver =*( awwww Drizz....Drizz...Drizz, Damm I was so excited for that shit to come out too! It's fine with me...then, What ever you say Drizz...I'm here for you! Okkaayy... Just Keep your head up! Don't let that shit settle on your mind. Your too good for that!

Just get past the anger, Dust that shit off, and fuck a hater. They come and they go...yah know =)

Just alwayz remember.....

A MAN WITH NO ENEMIES, IS LIKE A MAN WITH NO CHARACTER!-Bishop Bronner
And trust me Drizz you have character...Baby, you come with whole package! lol hahahaha =)

Shit, I know a real nigga when I see one...lol

I know that you are the best..... I will shout that shit out to the whole god damm world if I have too. Just make you realize it! =D

Cheer up.... things will get better ;)
I'm just so happy for you and excited for your next single and your album Take Care! It's going to be off the chain...October 24th! =) You are going to be back at it again...but this time it will be a hundred times better!!!.. ;)

Forever Byrd/love you ovoxo
P.S. Drizzy Drake is the muthafuckin best...fuck all the rest ayyyy!!! =D

Aubrey's rose said...

=D OKAY WELL, SINCE YOUR GOING TO POST IT I'LL JUST WAIT! O_O......O_o

smcjboss said...

ITS BEEN 20 MINUTES, I THOUGHT YOU WHERE A MAN OF YOUR WORD

K.P. said...

Will the real Drizzy, 40, and Oliver please stand up? Whoever has been posting those comments is a loser, who has nothing else better to do than to toy with our emotions. : / Some of us fell prey to their antics * holds head in shame* but seriously its getting old lol.

Drizzy said...

Sorry for the wait, final mixing and it will be here in 10 minutes

OVOXO

Aubrey's rose said...

Well Drizz it have been 20 minutes..but anytime is a good time, take your time.. =) When ever your ready!

I just hope that your not mad.

Forever byrd
P.S. I love OVO team..all smiles ;)

Drizzy said...

@Aubrey's Rose
im gonna masturbate to you once the single drops :) can i do that? i said can iDO thattt? :)

40 said...

NO drake! i told you that I was gonna masturbate to her!!!! Fucking stupid ass! I not gonna finish the mixing to the single unless its ME masturbating!

Skin Tan, Hair long! said...

I hope this the REAL Drizzy Drake, Blessing us with that single!!

swag said...

.

Tara said...

My gosh ya'll, do u want some good music or rushed bullshit. You know the longer a cook spends on his cooking, the better the flava...all things patient. Drizzy take your time :)

Anonymous said...

Fuck these fake homos pretending to be Drake and 40, I give up on waiting for this single, Don't get your hopes up people.....

~YoungROI XOXO said...

.........lol thats cool Drake & 40?

i kinda doubt that was them but if it was thats funny as shit hahaha!!

ps: wats the name of the single?

http://roixo.blogspot.com/

http://roixo.blogspot.com/

and im not dick-ridin ^^ this was the name of my blog way before that whole XO shit lol

Comment/Follow ;)

Aubrey's rose said...

O_O

A MOMENT OF SILENCE O_O

SPEECHLESS O_O

O_O I JUST THINK THAT MY HEART JUST FELL OUT OF MY ASS...O_O

OH GOD....... O_O

FOREVER BYRD O_O
P.S. THIS ISN'T REAL...THIS ISN'T REAL O_O

OH GOD O_O

Aubrey's rose said...

CAN'T WAIT FOR THE SINGLE!!! YAYYY..LOL =)

Anonymous said...

Come on Drizzy.drop that single man we been waitin on it.Take Care.Your girlfriend at my next show OVOXO

Aubrey's rose said...

@ Drizzy @40 @Oliver etc.

Okay...Drizz =( I guess your not releasing the single today! It's okay, I'll just be patient.

Hope to meet the OVO team one day.
LOL You guys are my biggest inspiration.

love you guys..
=) OVOXO

Forever Byrd

Anonymous said...

Damn, I wish these fucking people didnt have to fuck around with us every day now! If you reading this Drizzy, Oliver, or 40 please clarify all the stupid comments going on and when this single will drop! Thats all we want as fans and all we ask for......

We've been waiting long enough.

Anonymous said...

@Aubrey's rose do u think that was them???

If it was them communicating with you...you are some lucky girl....

Patiently waiting....whenever he is ready to drop the single....

Anonymous said...

Just want to know if it's tonight or week of OVOFest???

Drizzy take you time if need to....We still luv u....

Drizzy said...

I want your number baby..

Anonymous said...

@Drizzy

can i be your official weed dealer?

Anonymous said...

@ Drizzy

Want your number too baby...lol

Take Care!

Dom_Dotty said...

Honestly I can't wait for the new single to drop :) ! It doesn't matter when it drops because it's still probably going to be sick anyway...some people are just too demanding like chillax...) ! It doesn't matter when it drops because it's still probably going to be sick anyway...some people are just too demanding like chillax...

Aubrey's rose said...

@anonymous yeah...I think it's them because if you click on the name you'll see there picture. =)
@ OVO team
I think that I'm going too write my poem on here... it's called Forever..two days ago I said I was going to write it, since I'm ready...
Forever Byrd =)

Trishul said...

why is this so swag. while saying fuck swag. SHEEEEEEET

Drizzy said...

No wiz khalifa is already that haha

Fireworks said...

Drizzy take as much time as needed. We all know when it drops no matter when that it's going to be sick.....

Luv u, Take Care...

Fireworks said...

@Drizzy...Can't wait to see you next Saturday in concert @ Universal Studios in Orlando, FL...

Anyone going?

Luv u, Take Care...

Jay said...

Drizzy, come to Yonge and Eg.

I have beer.

Aubrey's rose said...

@ Drizzy

Fuckkk my Life....I'm over here, Hoping to God that you'll put the single out sssoon. I'm fuckin, need some real music right now!! Drizzzzz....Please can you just put something else out! Just any fuckin thinG! You know I love you to death but Dammm...I need you and that beautiful ass sound of harmony right now! I'M DYING OVER.HERE...SHIT

I seriously wanna cry right now...uuuughghh
=(
I sware i'm being patient...I'm just needy for OVO MUSIC!!

DRIZZZ & 40...PRETTY PLEASE....=(

PLEASE JUST GIVE ME SOME LINES OR SOMETHING!

Forever Byrd

=(

Anonymous said...

Can people stop saying take as much fucking time as you want?
Stop D riding Drizzy..... It's gonna be dope and he should keep his promise when saying it's gonna drop first week or july.. The fuck you guys saying.

Anonymous said...

It's like the song itself starts tripping balls at 1:30 haha. I looove it.

Anonymous said...

LMao...Drizzy yOU a Funny DudE...lol..i Didnt KNow U hAD JoKEs....and 40 just wanna shout u out...U thE BeST enGinEER in THe GAME...EverY TracK DRiZZy Does I See Your GeniuS aS WeLL...KeeP the MagiC uP...ND thoSE DouBLe Cups FuLL...

Aubrey's rose said...

@anonymous Please be quiet...apparently you don't know what your talking about. Did you ever think that i was doing that on purpose just to show Drake that I am so hungry for his...music!! If you didn't think of that..than seriously shut up.

And dick riding on Drake..I don't care.yeah I admit that I do, many people do.

But seriously though can you stop worrying about other peoples comments and just worry about yours!

People can say whatever they want on here. And i'm being Patient....and I'm a big Drake fan.

Fireworks said...

He never really gave an exact date......

He is a scorpio...that means he is very mysterious.Probably when we are least expecting....lol

It will be worth the wait...

Drizzy luv u, Take Care...

Drizzy said...

No i really want your number baby.

Anonymous said...

Want your number too baby...lol

Take Care...

Drizzy said...

Watcha number byrd? XO

Anonymous said...

@ Aubrey's Rose

You fucking kidding me bitch? Shut your mouth hoe. We been waiting for days now, im sick of this shit.

Anonymous said...

@ Drizzy

Well i think u should take me out to dinner when you come to fl next weekend...just saying....lol

Take Care...

K.P. said...

Be patient little grasshoppers be chill... You can't rush good music so stop stressing and getting all over each others backs. Just be greatful we don't have to be entertained by psycho comments being posted every other minute. If you're going through Drake withdrawls, go listen to all of his music, and learn all of the words as well. IJS have a cup of kumbaya.

@Aubreys Rose don't post your number in this blog... I think you are smarter than you sound so don't get played hun.

Anonymous said...

@Aubreys Rose

Yeah, don't post your number in here....if anything maybe an email address...

You are a lucky girl...

Drizzy said...

Single coming soon.. Shoot out to the city i call paradise T..roy

Special shoot out to anti-dynasty .. congratulations on beating dynasty

ovoxo

Anonymous said...

Drizzy how soon???

D said...

Yooo DriZZZy...Is OvO FEst SoLd ouT??...or Do YOU GuYS StiLL hAVE TickETs??...Im FroM NYC nd IM trYIn To DriVE uP thEre...

D said...

And @AuBreys Rose....If Thats REaLLY DriZZy...nD u AinT giVin him UR nuMBer...then SMH...FAiL...LOL...

Drizzy said...

Who wants fucking free backstage tickets to OVOfest? Were throwed as fuck and were giving 3 away.. Forst three to reply winnnnnn ayyyeee

Tredey said...

@drizzy. yeah i need a ticket brah

D said...

RighT hERE niGGGA....i Was THe onE who BroughT iT up...LOL

D said...

iLL BrinG sOME BAnGin NYC Kush FoR the WhOLE CrEW....HAHA...and Some VAliuM iF nIGGAs is NErvoUS aLSO...lol

Anonymous said...

*hood voice* youse a thirsty mf &not regular thirsty I'm talking about sahara desert thirsty smdh

D said...

i KnoW u Tryin To hAVe 3 BitcHEs cOME BAcksTAge...lol..But id REaLLY apErciATe it iF u HooKEd a NIggA up...iLL bRinG my Sis if u wanT....LMAO...she Fine...haha...

Anonymous said...

Girlfriends tits is too small........Bust Issues

Drizzy said...

How old is she?

Anonymous said...

who the fuck is hacking ovo crew's accounts...man that shit what yall doin is wack...

D said...

NIGGa she 20...and Fine...u Can Check her OUt ON my FB...and u KNow im A rEal FAn if im GivIn u mY siS my Dude..lol

Anonymous said...

You know your a true fan when youd give up your own sis for some backstage passes

Drizzy said...

You do know i'd fuck her right?

Anonymous said...

Hell make the goosebumps on her inner thighs show

D said...

LOL...U GiVe me BAckStagE TickETs u Can do WAt u Want...she A G...she KNow how it IS..lol...nd She wonT minD tRust me...haha

Drizzy said...

So what @anonymous is trying to say...is tht not only will i hit late in the day..but i'll hit in the morninnn the sun risin while she moanin

Anonymous said...

man im confused am i really witnessing drake having an online convo right now? im in awe. lmao.

Anonymous said...

exactly,Let her beat you there as far as finish lines go

Anonymous said...

@the other anonymous dude im excited that drake replied to my comment haha

hs said...

bro this is tooooooooo sick....drizzy is toooooo ill being on his blog like this talking to people....wow!

D said...

DriZZy u woRth 12 miLLIon Right??...lol...2 BAcksTage Passes is LikE a DuTch for u mY Dude...lol...nd u gettin sum booty...LMAOOO

popills666 said...

Yeah yo,cause drizzy is cool as hell and actually talks to his fans

Drizzy said...

@popills666 shut the fuck up you satanic bitch!!!

popills666 said...

woah man,that aint cool

Drizzy said...

But um only 2 people replied? And i have 3 backstage passes..i'll let your sister come not you

hs said...

can i get a back stage pass? Please...

D said...

DriZZy if U serious Bout thoSe tiCKets..nd my sis...lol...email me some info...marinedk23@yahoo.com...that will be some humble shit...

Drizzy said...

@popills666 why would you even? Lol you joke

popills666 said...

why would i even what?

D said...

LOL...why u GotTa be LIKE that Drizzy...i ainT goNNA CocK BLock...lol...Im juST a Huge Fan oF ur ARt...Thats aLL...

Drizzy said...

April fools...I want Byrd tho

Anonymous said...

so no track?

Zayy said...

Can't wait for the single! I love you Drizzy <3

D said...

Damn...Got ME aLL ExciTEd nd Shit..lol..just one Thing...Every1 sayin soMEone haCked ur Account...is ThAT true...OR is This The REaL DriZZy...THE G.O.A.T. of Hip HOp...

Anonymous said...

you've been keeping me awake for this long..so imma stay awake until you do drop a track or until i pass out...

Drizzy said...

Really? Yes im a fake.

People will doubt even when i'm right infront of them..

D said...

DriZZy do u nEEd anymoRE inFo From me for THe Tickets??....Ur a Good Dude foR doin THis...

D said...

LOL...na man...im just kinda in shock...u know how it is...Ur my idol nd shit...it like talking to michael jordan...lol

D said...

i Never hAD purPLE spRite...nd im Def Tryin To LEan when i Get up THEre son...

EverythingsPurple said...

Cant wait for Take Care.Is there gonna be another song like "the calm/the resistance" on the album?

Drizzy said...

Yes its called "Good Ones"..oh shit did i just say that?

Anonymous_Loverr said...
This comment has been removed by the author.
D said...

LMAO...drizzy u must be FUCKED UP to be sayin shit like that...lol...LEakin song Names..LMAO...

EverythingsPurple said...

haha cool cause those are my 2 favorite tracks off your mixtape/album.Cant wait and thanks for the reply

D said...

Wat u siPPIn oN?

Drizzy said...

Codeine....Double cup love

Anonymous said...

are you going to work on an album with the weeknd?

D said...

woRDd...thATs Wat iT is...so Much better the Liqs....if i Give u my DigiTS would u Send me inFO on thoSE 3 Tickets u giVin aWay??...idc bout every1 seein my number...ur fuckin drizzy...lol

EverythingsPurple said...

I dont mean to keep asking questions and shit but what happend to "The Ride"? Did you change it to Good ones or is the ride another song?

Drizzy said...

Yes im on working on an album with The Weeknd..its called Take Care. and fuck the name doesnt matter because the songs arent anything less than legendary

Anonymous said...

everything you touch is legendary...

Anonymous said...

do you do this often...cause ill be on here everytime you're on here...i have a million questions...lol

EverythingsPurple said...

Album is gonna be Amazing.Thanks for the reply

Anonymous said...

are there subliminal messages in your tweets?

Vlad Nasta said...

to those who care and so everyone knows, if it says that a comment is by Drizzy, it doesnt mean its him. all someone has to do is write that as their name and link it to his blog page...

mom always says dont ask permission, just ask forgiveness.

D said...

My FAv songs are sooner Then LaTER...nd KaroKe...THat shit Hits HOme mY Dude..REminDS me oF my Ex..lol

Drizzy said...

Depends on the tweet..i speak October's language

Anonymous said...

how much for an oz of the weed you smoke? i probably cant afford that shit...but im curious...

Drizzy said...

mom always says dont ask permission, just ask forgiveness.

So forgive me

Anonymous said...

lol this is so cool thanks for answering my questions...

Anonymous said...

Drake you're the realest. Your lyrics are amazing..keep doing your thing. I know your upcoming album "Take Care" will be unforgettable

Anonymous said...

that's 40s mom :P

D said...

40s Mom said That..lol

Anonymous said...

are you an only child?

Drizzy said...

And 40 is my brother.....zzzzzz

Anonymous said...

i get it...jeez...be nice...zzzzzzzz...his moms like your mom...

D said...

LOL...word...so u fronting on those tickets??...ur Running OVO fest...u can make it happen...lol...ur the cash cow right of OVO right??...lol

Vik said...

Killed it at Wrongbar tonight

Vik said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

what makes more money now...touring or album sales?

Drizzy said...

Did a nigga just call me a cash cow?
And touring makes most money..its all about the young demographic willing to pay to come watch you play..

Anonymous said...

still waiting...drop the single please

Anonymous said...

@Drizzy when exactly are you droppinn the single?

D said...

DIdnt yOU CaLL youRselF that in ONe of yOUr Tracks...LIke 2 years AGo...

Anonymous said...

Are you in Houston atm?

Anonymous said...

i see...so why do you need a record label though? aren't you just as good without one if you are touring. im sure you have all the money you need for marketing and releasing your cds and shit...lol

D said...

OLiver's here and you know me Ho...Im the cash cow front man of O.V.O....GEt over it...u said it..not me..lol

EverythingsPurple said...

Depends on if you called him a cash cow in a derogatory way or not

Anonymous said...

Talk to me please, don't have much to believe in..

D said...

Drake is the man...i would never disrespect him...my bad drizzy if i offended u...defintly didnt mean that...

Drizzy said...

@Vik You kno what it is baby! Shit next time the drinks are on you. Or not..

Young Money..ALL DAY!

Cash cows...haha you might want to talk to Mac Milly for my answer

Anonymous said...

Leak the new single :)

Anonymous_Loverr said...
This comment has been removed by the author.
D said...

so im Guessing no tickets for me?...i fucked up right..lol...crazy..the one day in my life i talk to drizzy i end up offending him..lol

Anonymous said...

with you becoming so successful, how do you deal with all the people you weren't really close with and didn't fuck with from back home...all of a sudden wanting to be your bffs?

Drizzy said...

Can Drake please tell us when he's gonna drop the single?


the single is dropping in a little. Thats why i stayed up all night with my fans..Happy? Hope this shit makes the few of you happy.

Anonymous said...

bro i just jizzed no homo...lmao...i cant wait

Anonymous said...

i need drizzys wisdom...

D said...

Yo Drizzy idc bout the single...just to stay up all night nd talk to u made my year..lol...i just gained mad respect for u...Move over HOVA...Drizzy is my number 1 artist..

EverythingsPurple said...

Thank god i pulled an all nighter tonight aha.Thank you drizzy,thank you very much

Anonymous said...

drizzy is the new hov...the new hope...are you playing in windsor on the 4th?

Anonymous said...

Upload a recent picture, I heard you got rid of the beard...finally ;)

D said...

and yo when u drop the single...can u somehow make sure bitch ass universal dont take off the download link...i hate that shit...

Anonymous said...

man i wudn even pull an all nighter to talk to a bitch...lmao...and im not even talking to the guy..ahah

Drizzy said...

Put your fucking lighters in the air..

D said...

and ur Blunts...

blemlife said...

i have a feeling its about to drop

Anonymous said...

DRAKE YOU ARE A TEASE! /:

Niko said...

OVOXO..SHITS GOING DOWN TONIGHT

Anonymous said...

have there been people you had to work with that you didnt want to work with? lol...

Anonymous said...

entire crew is hereeeeeee....yay! ovoxo! yoooo the tracks a remix with the weeknd...am i right? pls tell me im right....

Anonymous said...

bro its almost morning in toronto...so shits going down this morning...aha..

Anonymous said...

My lighter is in the air but its running out of fluid.........

Drizzy said...

But Boy I'm just assumin its good so im consumin,
This drink has got me glooming, still i wont let it ruin..

D said...

drizzy..idk if u follow fans but if u want u can follow me @Dan_The_Man_9

Anonymous said...

sick verse bro now drop the track...

Anonymous said...

Talk is cheap, gimme a word you can keep

Anonymous said...

i can hear the birdssssss....and im still waiting...the shit fans will do for their favourite artist...smh...its worth every second

Anonymous said...

ive been waiting...and now i have to take a shit...so pls dont drop the track while im takin a shit...my laptop battery is dead so i cant take it with me...so wait k...lmao

Drizzy said...

Well if you must kno, i'm waiting on 40 while listening
to MGMT-"Electric Feel" amazing song

Anonymous said...

Great song.Waitin on it while listening to Its not over yet by the Klaxons

D said...

i Got a question...how did u start rapping?...like do u remember ur first verse u ever wrote?

Anonymous said...

sick track...do you like frank oceans version?

Drizzy said...

Please dont do that again..you know who you are..we can be a team..OVO

Anonymous said...

huh? who you talking to...lol...

Drizzy said...

Im Talking to Niko

Drizzy said...

Karla can tell you about my first song I wrote and rapped on, it was garbage, I was young. Think 50Cent in Get Rich or Die 'Tryin. But I got back to it, really... Wanting to do something that was never done before. How do you get ready for this, no one can prepare you.

Anonymous said...

lol...i wish i could be on your team are you hiring?

Drizzy said...

Yea for your soul

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 369   Newer› Newest»