~B l a c k B e r r y T o r c h P h o t o s~

















Wednesday, February 2, 2011

42 comments:

Anonymous said...

www.UpFlame.com

Peace & Love Driz

Stacey said...

Wow these pics are way nice! I miss Amsterdam...

Difference said...

Wow...beautiful pictures

Difference said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

niceeee

Aaron said...

Thats right, "make it happen"

Frizzy_Fresh said...

Keep a blackberry in that mans hand... Lyrics is tuff nd who wudda known he's a photographer? Lol

Anthony Kaburu said...

FANTASTIC,YEAH DRAKE AFRICA(UGANDA) IS BEHIND AND ALL THE CASH/YOUNG MONEY CREW BIGUP YEAH MEN!!!!!!!!!!!!!

Anthony Kaburu said...

fantansy,drake you are da booom,uganda/E.africa is watching you with Big Love men!!!!!!!!

IN TERMS OF ME said...

Holland baby!

http://intermsofme.blogspot.com/

Anonymous said...

drizzy i like the tunacan, pineapple kush? aha T.O.

ninna from dallas said...

I can tell your loving it there. :)

miles farhadi said...

when can we start workng together im tellng you im 16 tryng to make it happen at a young age as an up comming producer and 40 coould take me under his wing everyone were im from witch is LA all love my beats and songs so email me at nmfarhadi@live.com if you think it sounds good thank you much love

Anonymous said...

No I know this aint him?Too much butt its stinking rite nw so B4 its all over ....LEGGO!

Anonymous said...

PARIS Love drizzy Drake !! Aight !! Fuckin Best SHOW !!

brian said...

so oliver takes these?

Cypher said...

Beautiful pictures! European architecture is very pretty, my favorite is the third to last picture. I like the pink roses and the colors on the birthday cake and cupcakes. Happy Belated Birthday to your mom Drake!

Anonymous said...

OMG in Paris !!!! just amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FALEN AKA THUNDERCAT832 said...

Dayum! WHEN I make it big, I wanna visit those same sights! *make it happen*

Anonymous said...

http://www.facebook.com/mulltrade

Click LIKE and sign up for your invite!

www.mulltrade.com

OVO CLIQUE, RED WING BOOT GANG!

rupy said...

all looks so good!

Kayla Cakesz said...

In which city is the Ferris wheel?

Kayla Cakesz said...

The 'Bring Drake To South Africa' page on facebook

http://www.facebook.com/pages/Bring-Drake-To-South-Africa/187311267963241

The 'Bring drake To South Africa' group on facebook

http://www.facebook.com/group.php?gid=111534502233199

Sky said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=YmzF8hgD4IE

Anonymous said...

www.thefallingstarz.blogspot.com

check it out yall

Anonymous said...

drrakkeeeeee please go on tour with lil wayne and come back to boston!

lewent said...

http://fresheverything.blogspot.com
Get the latest news on lifestyle: clothes, music, art etc. its a lifestyle baby !

lewent said...

http://fresheverything.blogspot.com/
Get the latest news on lifestyle: clothes, music, art etc. its a lifestyle baby !

Anonymous said...

Check this video out! http://www.youtube.com/user/127infinty

Anonymous said...

Check this video out! http://www.youtube.com/user/127infinty

Nelly said...

<3

dJ eSenTRiK said...

J.Cole X Drake - Flava In The Morning

http://soundcloud.com/dj-esentrik/j-cole-x-drake-flava-in-the-morning-dj-esentrik-remix

Anonymous said...

Yeah Drizzy, we love you and how you're doing your thin over there bro. its peter ur real fans.
I'm willing to get close to you, anything you can do about that?

Paris Morton Music said...

ParisMortonMusic.com

The latest music from Hip Hop to House & everything in between.

ttv said...

How I wish I could visit this kinda place. For me, it's really cool and awesome to live.

TheGoodGirl said...

Wow, Drake in my home town Manchester, never thought I`d see the day!!! Greatest day of my life=13.01.11 saw Drizzy live!!! <3 Come back soon xx

G said...

6th Picture:)Awesome kind of reminds me of your other one!:) PineAppLe.

G said...

:)

G said...

PINEAPPLE HAHAHA

G* said...

Oh 40 BTw. U Draw Horrible Pineapples,

YoungDLow said...

That life looks nice as it could get. YMCMB.OVO.TO.All other acronyms.
Can't wait for Take Care.
No Grammys, but thats So Far Gone, its Comeback Season, and when its done they can Thank Me Later, There's still Room For Improvement for Heartbreak Drake. Take Care Drizzy. :D