Thursday, July 29, 2010

Civilization


by Marco Brambilla for The Standard Hotel, NYC.

30 comments:

Anonymous said...

Wtf?

Tricia. ! said...

holy shiit, thiis is liiike. . . . i can't even say iit. Buut thiis really iis what shiiit's gonn be liike. . not till liike tha 21st century, but real shiit- its bouta go down liike thiis. .

Zakiya said...

Kanye is a genius for real that Power video gonna be bomb. The sword of domocles

DJ Aquene said...

So Hercules towers above the Wheel? And here I was worried about a race war... smh. :(

Allie said...

Wow this must have taken a lot of time. Its pretty cool. Reminds me of fantasia. Its for the people with an open mind.

S.Jesus said...

This is SdotJesus Reporting Live From the Bx (Big Drake Fan By the WAY!! Dude is skillful) This video is amazing although it shows what this world is really about. I really can't wait to see the look on ppls faces when God Comes back? Because allot of ppl put themselves before GOD because they lack faith especially Musicians?...

James Circello said...

Tricia.... this is the 21st century... (?)

hitman 13 said...

thanks for the information on this blog! I find it very interesting and entertaining! hopefully soon have updates that I love your post! I thank you too!
Trailers de filmes

Nteague1 said...

damn bootycake, i aint seen u today. Only Niko Drizz CJ and Drizz cuz..O, aod some dreads.

Anonymous said...

www,JayonnaFab.Blogspot.com
www.twitter.com/JayonnaFabro

Anonymous said...

@ Allie... totally like Fantasia meets Star Wars lol ...good shit tho

custom logo designs said...

Your blog is pretty good and impressed me a lot. This article along with the images is quite in-depth and gives a good overview of the topic.

logo design | business logo designs | company logo design | corporate logo designs

Nteague1 said...

Creamcake, i got you a bracelet!! =) I am picking it up to.day.

Nteague1 said...

thats for Oliver Drake. Damn

Nteague1 said...

hello. my strawberry danish. :D

Nteague1 said...

Drake..Don't start

Nteague1 said...

DRAKE,can I have your sweats thoLOL.

Nteague1 said...

THem is BOOOMB, on me cuz!! =D

noelle said...

O, i hoped up out the bed..

http://s711.photobucket.com/albums/ww116/ATeague123/?start=220

Mysterious Beirut said...

Hey im an 18 yold from Lebanon, im the hugest Drake fann, i wrote something on my blog influenced by Drake, i would appreciate it if you check it

Same Dream Different Bed
http://mysteriousbeirut.blogspot.com/2010/07/same-dream-different-bed.html

mysterious.beirut@gmail.com

noelle said...

Buttercreme, I'm going to beeeeeeeeeed, I have to work a 3-10 today, ugh.

Anonymous said...

your real late and your from canada which makes you even more late

Nisha said...

Whoa, this video is..wow. Intense when you really look at it. It really makes you think.

Nisha said...

And also, unrelated, but where do you find these videos? Do people send them to you or do you just happen to find them?

Audrey said...

That was sooo crazy n weird. lol at 2:09 its MJ dancing on the grass.

http://twitpic.com/2aiycf <<< my Thank Me Later tattoo! :D

624713NYC said...

hhaha I would stay again just to ride the elevators.

Anonymous said...

This is really cool....This artwork can be used for so many different things...In every little piece you can find something influential....-MJ

hotel in bandung said...

I like this blog, good luck ..! also visit hotel in bandung or nikon digital camera cases

ali khan said...

Awesome article! I can keep an on eye on the blog.Best advertising Agency in the world | top advertising agencies in pakistan | Marketing Agency | pakistani matrimonial

Best Article Websites said...

Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I’ve really enjoyed browsing your blog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!
website development for companies