Monday, May 10, 2010

An OVO Presentation




Premiering tonight at midnight.

79 comments:

x_natalie said...

I'm Excited And I'm So Anxious To See The Video! :)

Anonymous said...

The Video? Fuck yeah!

Drizzy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

can't wait

Drizzy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Naataliiex3 said...
This comment has been removed by the author.
Nisha said...

So excited and hyped to see this video!!! Stating up late for this even though I got school in the morning LOL :)

Anonymous said...

you def are wrong DRAKE! def wrong. over and find your love are dope songs which i have on repeat all the time....your just getting started give yourself some credit..im sure we will LOVE the video :)

--MegYuup--

Anonymous said...

I'm retarded because I fell off ever since SFG... SMH Maybe "Best I Ever Had" will be my best single I ever had...


??????????? ^^^^^^^^ ????????????

lw_wk_kc said...

cant wait for the video :)

hey drake lol.

Naataliiex3 said...
This comment has been removed by the author.
lw_wk_kc said...

and you didnt fall of..

Anonymous said...

OMG!!!! CANT WAIT IM SO EXCITED !

D4-P said...

:) :) :) :) for tomorrow
__

www.d4premiere.com

Nisha said...

And you didn't fall off, drake!! You are still an amazing rapper and performer :)

Anonymous said...

Drake your gonna make me faint your the best <3

Sohail said...

SFG was killer, no pun intended, definitely my favorite album/mixtape of all time. Best I Ever Had was a good single, yet didn't compare to half the songs on there (i.e. November 18th, Uptown, Sooner or Later, Ignant Shit...). Keep doin your thing, cause it's inspiring for real.

Anonymous said...

Thats not really Drake his name doesn't have the blogger logo beside it. Nice try...

Nteague1 said...

yall are so lame..

(MiiSZ OutStaNdiinq.] said...

dear drake i love you soo much im soo happy for the video i cant wait god you really are the most amazing person ever (;
p.s can you please follow me on twitter twitter.com/drakesbarbie

Jumanah said...

OMG I Can NOT Wait.. I've Been Bumpin "Find Your Love" ALL DAY
I'm Gonna DIE @ This Video!!
I Think I'm About 2 Scream.
LMAO.

Anonymous said...

DRIZZY!

Drizzy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Naataliiex3 said...

Drizzy i love you so much and thank you for everything! could you follow me at www.twitter.com/nataliiegraham? (:

Nisha said...

Is drake following people?? Cuz it's be the best thing in the world if you followed me :) www.twitter.com/TheSweetest_GRL only if u want to lol

Anonymous said...

oliver is that really drake talking or has he been hacked?

Wecheezy said...

Nice, I got high hopes for this one since "Over" was so different. Drake and Anthony Mandler all day :)

Nteague1 said...

IM STOKED

Drizzy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nisha said...

Is that really drake? This seems too good to be true LOL :)

Anonymous said...

Thats not really Drake his name doesn't have the blogger logo beside it. Nice try...

lish said...

so excited for the video!!!!

Nteague1 said...

DRIZZY..OMG.... CALL ME..IM WAILING...

Naataliiex3 said...
This comment has been removed by the author.
Nisha said...

So my heart is beating super fast because I think this is really drake lol follow me please :) it'd make my day..actually my month lol :D

Pizzy said...

Yo Drake yo killed Over,Ya sang on finding your love, and All night long is dope keep ya head up bro this album is gonna be hot

Nteague1 said...

BECAUSE IM ACHING AND THE DOCTOR SAID I CANT MAKE IT THROUGH THE NIGHT...RICKY....aaahhhHHH...ETHEL....

Dionne said...

Cyaan wait fi si di video! Sell off... Absolutley LOVE the song. Gives me butterflies if you ask and imma try my best to help you get that milli Drizzy! Love!

Oliver said...

There needs to be a blogger logo beside the name for it to be official. So no, that is not Drake.

Nisha said...

Oh yeah..there's no blogger logo ... :( r u serious?? Ugh lol do ppl have that kinda time to impersonate someone?? Smh

(MiiSZ OutStaNdiinq.] said...
This comment has been removed by the author.
(MiiSZ OutStaNdiinq.] said...

twitter.com/drakesbarbie - follow meeeeeeeee i love youuuuuuu

Nisha said...

Can't believe I fell for that lol guess I just wanted to beleive it was really him...smh at myself that was childish...haha but anyway, on to the next one, can't wait for this video to drop

Anonymous said...

Let's see if this kid Oliver keeps his word this time.lol But yay oh my goodness really excited for this video of this amazing song. Love you Drake, so proud of you & your music. Keep up the great job, never look to your sides, look ahead & maintain your eyes on the prize. -Sincere Fan <3

Anonymous said...

thats whats up, go to youtube type in dcoole0410. new stuff on the way

ajack. said...

down to earth.

bj1478 said...

I CANT WAIT VISIT MY BLOG http://musicphene.blogspot.com/

Jessica said...

Ooh! I'm so excited!

Anonymous said...

Please stop trying to get tight with Drake. He's not going to invite you to a party with Azuka, and he won't take you rolling around with Niko. Seriously.

Anonymous said...

Right? Come on now, this isn't myspace...

Chantii said...

Midnight cannot come fast enough, man! I'm soo ready for this video! I know a lot of us females gon' end up broken hearted, though, LMAO!!

I'm ready!! >:D

Steffanie said...

ahh, im super excitedd :D
iloveyouDrakee<33 :D

Anonymous said...

Looking forward to see what this guy is going to do next...I love you because you alway surprise me with something different.

long haired thick red bone!

J. Outridge said...

Yes, Oliver i've been trying to tell people that.

My blog: outridgej.blogspot.com

Anonymous said...

drake you're my favrorite rapper but i hope on the album you go in and just flow like back in the day, i know you still got it in you

bj1478 said...

MAN I BEEN LISTNING TO DRAKE BEFORE EVERYONE NOW LOOK WAT HAPPEND. WEN BEDROCK CAME OUT MY MOM ASKED ME DATS WHO U TALKIN BOUT. MAN I PROMOTOTED YOU FROM THE BEGINNING.I JUST WANT TO MEET DRIZZY DATS MY BIRTHDAY GIFT

Anonymous said...

chill yo i could name songs you dont even know about if you kno all this how long has he been rapping?

Rosilda said...

Counting down the minutes! :D

lish said...

waiting and counting down!!!

Anonymous said...

Cant wait to see it in 10 mins!!!

lish said...

5mins!

tt said...

im so excited!! the video is gonna be amazing!!

Anonymous said...

erm...

Rosilda said...

*dying after 1 minute past* lol

Anonymous said...

You have to click newer post at the bottom. its not available for viewers in my region(Canada-.-) :(

MissGisiiDee said...

BEST VIDEO OF THE YEAR.... NO DOUBT... and damnnn drake looked delish as usual!!! gawd i LOVE him!!!

Jade said...

I loved the video!Gully side ting dat. It all made sense.Drake and his team are so talented.

The_Rev said...

Drake-
i dont kno if ur in the biz of making other's rap dreams come tru yet; i'd understand if not seein' as how i'm sure u've got alot on ur plate at the moment. but i have to give it a shot regardless...

u have the power to rearrange my life and make my dreams a reality with but 2 minutes of your time, if that. my underground name is The Rev, & i can unconditionally guarantee you that if u were to dedicate that 2 minutes of ur life to me it would not be in vain & i would dedicate whatever portion of my life necessary to reciprocate the favor. Take a chance, please. You won't regret it. If curious, please email me @ revcrite@rocketmail.com and Ill hit you back ASAP with my material. I pray that this isn't just wishful thinking on my part.

~Winston Crite aka The Rev

Danielle said...

One Love Portland Jamaica

from the depths of the gully

stand up..


@deesireme

Anonymous said...

New
Shit

Anonymous said...

DOPE.... KEEP DOING YOU DRAKE!

Maricella said...

Love this song. You'ce come out with some Hot singles. But i think this song really shows a slighter softer side, and speaks to the ladies. Not to meantion tight lines over a hot beat. Lovin it.

Vicky Luv1 said...

I soooo love this song and the video is crazy! I got a crazy idea for part two of this video! Mr. Drizzy get at me and I will share. The video is hott just as it is but the shot gun in the dark leads up to so much more!

Noel said...

exactly.... *find your love*
Most ppl dont find it cuz they dont see whats in front of there own eyes... people dont have hope anymore nd thats what tears ppl down from finding there love... :/
So take into concideration and look whats in front of your *eyes*

airshoes said...

I like your blog. Thank you. They are really great .
Some new style Puma Cat shoes is in fashion this year.
The Nike Air Shoes is a best Air Shoes .
Red Shox is good and Cheap Nike Shoes.
If you are a fans of Puma basket,we would offer the good and Cheap Puma Shoes for you .the nike shox torchis best christmas gift now.
Running Shoes
Nike Shox R4
Nike Air Force Ones
Speed Cat
The information age is really convenient .

Anonymous said...

DRAKE SUCK BUTT!!!!!!!!

Anonymous said...

What they acclimated for their louis vuitton wallets
are not covering or added accepted materials. There are abounding humans accustomed louis vuitton wallet
with them for louis vuitton replica handbags
of every kind.

dingdang said...

Are you an aviator or just want to look like Breitling Watches ? If this sounds like you, then there is a timepiece from Montbrillant Datora that you may be interested in. It is called the Breitling Avenger and it is thought of as the original watch for airline pilots. Chrono Superocean was one of the first chronograph watches with a circular slide rule on the bezel.
Movie stars are particularly drawn to the hermes bag collection. Owning something that is made by replica hermes is the dream of every person who knows about fashion. They not only make designer handbags but Hermes Birkin also have a line of fragrances and jewelry that is amazing. This company is known for its quality and it's famous for its fashion.

Steve Emanuel said...

I am thoroughly convinced in this said post. I am currently searching for ways in which I could enhance my knowledge in this said topic you have posted here. It does help me a lot knowing that you have shared this information here freely. I love the way the people here interact and shared their opinions too. I would love to track your future posts pertaining to the said topic we are able to read.

penis enlargement penis enlargement pills VigRX Plus